DelegatieformulierBLAD 1 (elke lid van uw club mag gedelegeerd worden maar ondertekend door voorzitter en secretaris) of VolmachtformulierBLAD 2 voor een andere club. Een van deze twee in te vullen en te bezorgen ten laatste op de vergadering zelf. Zonder aanwezige delegatie of volmacht zijn er geen boetes meer, maar om geldige verkiezingen te houden hebben we een quotum van aanwezige clubs nodig.